söndag 10 januari 2010

Åter till vardagen....

... efter jul- och nyårshelger. Kanske kan bli lite fart i den här bloggen nu när jag åter har kontroll över datorn här i familjen. Dottern fick en egen dator i julklapp =). Korttillverkningen har det också varit lite si och så med nu under julledigheten, men nu börjar jag känna mig lite sugen på att sätta mig och pyssla igen.

Ett kort som jag gjorde till en av mina allra käraste väninnor när hon fyllde år i slutet av oktober.

Ni känner väl igen Prickiforms underbara födelsedagsdam, grattisstämpel även den från Prickiform.

/ Annika

4 kommentarer:

  1. Ett jättesött kort. Den där damen ska jag ta och köpa på mig. Har inte henne än. Har ju några andra. :)
    Härligt att du får mer tid vid din dator nu. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Det är skönt att veta att det är några tummar som hålls för mig.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Fint kort! Kul att du gillade brickorna. Må så gott. Kram Tesa

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kort! Härligt du färglagt damen!
    Kram

    SvaraRadera