söndag 7 februari 2010

Grattiskort till pappa...

Ja, jag vet inte om det blev så mycket mer fart i den här bloggen, trots att jag återfått tillgången till datorn här hemma. Lusten att sätta sig ner och pyssla kort har helt enkelt inte infunnit sig och då har det ju inte funnits något att visa upp här i bloggen. Har istället koncentrerat mig på att komma igång med träning och det har jag lyckats bättre med.
I dag har jag i alla fall gjort ett Grattiskort till min pappa som fyller år på tisdag. Senare idag ska iväg och äta god mat på restaurang och då överlämna kortet tillsammans med lite skraplotter.
Ett ganska enkelt kort i storlek 11 x 15 cm, gjort med spillbitar av mönstrat papper. Pappret med stjärnor är ett av mina favoritpapper. Har även använt mig av Spellbinders i två storlekar (Classic scalloped cirkles large). Grattisstämpeln från Prickiform.
/ Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar