torsdag 13 maj 2010

Dålig action...

...på denna blogg ... eller hur??

Nu kommer det ett inlägg i alla fall. För någon månad sedan hade vi en Prickiformträff där de flesta i DT-gänget var med. Elin o Marja hade tyvärr inte möjlighet att vara med. Det var jätteroligt att träffas och få inspiration av de andra Prickiformtjejerna som är så otroligt duktiga och kreativa. Vi hade fått i uppdrag att ha med oss en annorlunda kortvikning för att ge som utmaning till de andra. Jag o Birgitta fick Carros utmaning, ett "ryggsäckskort". Så här blev min tolkning,


Använde kvistpapper som kortbas, prickigt mönsterpapper. Tulpanstämpeln, en av vårnyheterna hos Prickiform liksom grattisstämpeln. Ett roligt och annorlunda kort att göra.

Nu ska jag passa på att njuta av en ledig dag, även om vädret inte är det bästa ... imorgon är det jobb igen
Kram Annika

2 kommentarer:

  1. ÅH! Vad kul att se vad du hittade på med min vikning. =) Superfint blev det.

    SvaraRadera
  2. Tack Annika!
    Väskan blev jättefin!
    Ska snart ta tag i din beställning. Måste bara återhämta mig lite, är iaf på bättringsväg.
    Sköt om dig!
    Kram Tesa

    SvaraRadera