söndag 23 maj 2010

Lyckligt lottad...

Ja, jag känner att jag är lyckligt lottad ... jag har de allra bästa vännerna. Har haft äran att tillbringa ett dygn (nästan) på Gullholmen, en riktig pärla på västkusten. Kom dit vid 17-tiden i fredags och när vi gick från bilen till färjan så regnade det. När vi sedan kom över till Gullholmen så tog det inte lång tid innan det sprack upp och det blev en underbar försommarkväll.

Det blev god mat, både i lägenheten när vi kom fram och senare en underbar afterworkbuffé i restaurangen som ligger i samma hus.


Och som vanligt när vi träffas blir det mycket prat, mycket goa skratt och för mycket att äta. Så TACK underbara ni..(ni vet vilka ni är), för en underbar, mysig, härlig fredag/lördag.

Veckan som kommer har jag två beställningskort som jag ska göra, ett dopkort och ett studentkort.

Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar